Wednesday, December 8, 2010

Seminar Pelaburan Emas...Free Aje

Salam kawan-kawan,

Berita baik untuk menambahkan ilmu berkenaan emas.

Tajuk Seminar : Pelaburan Emas
Tarikh : 11 Disember 2010 (Sabtu)
Masa : 3 petang hingga 5 petang
Tempat :
Public Gold Office (Bandar Sunway, Selangor) 42A,
Jalan PJS 8/6 (Third Floor),
Mentari Business Park,
Bandar Sunway,
46150 Petaling Jaya,
Selangor.
Tel: 03-5634 8999 / 012-708 2916 (Ms. Katrina)

Bayaran: Percuma

Untuk hadir, sila sms 012-2902002.

Kawan-kawan jangan risau, ini bukan seminar masuk jadi ahli, tapi cuma penerangan kenapa perlu simpan dalam emas dan keuntungan melabur dalam emas.

Tapi kalau risau juga jangan bawa credit card, jangan bawa duit...macam saya buat dulu...ha!3x

Nak bawa kawan pun boleh...call saja saya di 012-2902002.

Pengalaman saya : hasil dari seminar ini, saya membuat kajian lebih mendalam lagi berkenaan emas dan akhirnya saya telah menjadi dealer dengan tujuan untuk menyimpan....simpan untung , jual pun untung...

Bila untung, cerita dengan kawan-kawan, hasilnya kawan-kawan pun menyimpan dalam emas juga..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...