Friday, February 18, 2011

Untung beli emas dapat tanah dan hasil tetap




Sepanjang saya melabur dalam emas ni tak pernah lagi mendengar orang mengeluh ataupun menyesal dalam pelaburan emas.

Malah boleh di lihat makin ramai yang berminat nak melabur dalam emas, sms dan email kerap diterima dari rakan-rakan dan juga kenalan baru bertanyakan berkenaan pelaburan emas dan bagaimana nak mula.

Customer saya yang dulu mula membeli emas 1Dinar sahaja sebagai permulaan pelaburan dan juga dengan tujuan untuk mencuba, akhirnya menambahkan pelaburan dengan banyak dalam masa yang singkat.

Dan baru-baru ni saya mendapat sms dari salah seorang dealer saya

"Bagus ada emas ni, saya guna duit pajak emas + sedikit simpanan, untuk membeli tanah yang ada pokok getah....getah sekarang tengah mahal, untung bulan pertama sahaja dah rasa RM2K....

target nak tebus emas yang dipajak dalam beberapa bulan...

emas dapat, tanah dapat, income tetap pun dapat....

terima kasih la kepada yang memperkenalkan pelaburan emas ni kepada saya"

Memang betul la emas ni sumber kekayaan.

Macam-macam kebaikan hasil pelaburan emas ni dijumpai dan dikenalpasti.

Dengan emas juga customer saya pernah melangsaikan hutang credit card dan dalam masa yang sama juga boleh beli emas....Beli emas --> Pajak --> Bayar Credit Card






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...